«Μου ζητάνε 20.000 ευρώ για τα παίξουν οι σταθμοί τα τραγούδια μου»! - Gr Xpress

Top News

«Μου ζητάνε 20.000 ευρώ για τα παίξουν οι σταθμοί τα τραγούδια μου»!

«Μου ζητάνε 20.000 ευρώ για τα παίξουν οι σταθμοί τα τραγούδια μου»! Απίστευτη δήλωση από Έλληνα τραγουδιστή

Ο λόγος για τον Τριαντάφυλλο, που είπε, μεταξύ των άλλων: «Έχουν να παίξουν δικό μου τραγούδι στο ραδιόφωνο πάνω από 10 χρόνια εκτός από επαρχία...Δεν ξέρω γιατί. Γιατί, θέλει να πληρώσεις πάρα πολλά λεφτά και εγώ δεν πρόκειται να δώσω λεφτά για να ακουστώ στα ραδιόφωνα για ένα μήνα που ζητάνε 15.000 και 20.000 για να παιχτείς και αναλόγως τι ώρες κτλ...». Ο ίδιος, εξήγησε ότι προτιμάει να τα δώσει σε κάποιον που τα έχει ανάγκη ή για τις σπουδές του παιδιού του.
Αποτέλεσμα εικόνας για τριανταφυλλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad