Η Caitlyn Jenner δεν μιλάει με την Kim Kardashian - Gr Xpress

Top News

Η Caitlyn Jenner δεν μιλάει με την Kim Kardashian

Η Caitlyn Jenner δεν μιλάει με την Kim Kardashian
Η Caitlyn Jenner ισχυρίζεται ότι απομακρύνεται ολοένα και περισσότερο από την οικογένεια Kardashian. Αφού επιβεβαίωσε ότι δεν είχε ενημερώσει την πρώην σύζυγό της Kris Jenner για το περιεχόμενο του αυτοβιογραφικού της βιβλίου «Τα μυστικά της ζωής μου», τώρα η Caitlyn λέει ότι δεν μιλάει και με την Kim Kardashian.

«Αγαπώ την Κίμπερλι, νομίζω ότι είναι ένα υπέροχο άτομο, αλλά για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, πραγματικά δεν της έχω μιλήσει εδώ και πολύ καιρό», δήλωσε η 67χρονη Caitlyn, στην εκπομπή της Αυστραλίας «Today» και πρόσθεσε ότι «τα έχω αφήσει όλα πίσω μου για να ηρεμήσουν τα πράγματα. Είναι κάπως σε αναμονή ξέρετε... κρατάω τις αποστάσεις μου».

Η Jenner είπε ακόμα πως «βγήκα στον κόσμο προσπαθώντας να αλλάξω κάποια πράγματα. Υπάρχει πολύ δράμα στην οικογένεια Kardashian. Αυτό είναι το βιβλίο μου με τις απόψεις για τα πράγματα που έχουν συμβεί σε μένα και την οικογένειά μου. Κάθε φορά που εκφράζω την άποψή μου, ξέρετε, με την οικογένειά μου, πάντα έχω να αντιμετωπίσω προκλήσεις».


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad