«Μου ράγισε τα πλευρά με κλωτσιά»: Η παίκτρια του #Nomads μιλά για την κακοποίηση από τον πρώην της - Gr Xpress

Top News

«Μου ράγισε τα πλευρά με κλωτσιά»: Η παίκτρια του #Nomads μιλά για την κακοποίηση από τον πρώην της

Σίσσυ Ζουρνατζή/ Φωτογραφία: INSTAGRAM
Για τη σωματική κακοποίηση που δέχτηκε όπως η ίδια κατήγγειλε στο Instagram μίλησε η πρώτην παίκτρια του Nomads,  Σίσσυ Ζουρνατζή.
Συγκεκριμένα, η πρώην παίκτρια του Nomads, που την Τετάρτη σόκαρε χρήστες του Instagram αποκαλύπτοντας πως υπέστη σωματική κακοποίηση από τον πρώην σύντροφό της. Η ίδια αποκάλυψε στην Espresso πως ξεκίνησαν όλα καθώς, αλλά και πως αποφάσισε να δώσει ένα τέλος στον εφιάλτη που ζούσε.
«Δεν τον έχω καταγγείλει. Έχω χτυπηθεί, αλλά δεν τον έχω καταγγείλει. Έχω υποστεί σωματική βία. Τα πλευρά μου είναι ραγισμένα από δικό του χτύπημα, από κλωτσιά. Παίρνω παυσίπονα. Το έγραψα γιατί δέχτηκα πάρα πολλά μηνύματα με ερωτήσεις γιατί χώρισα και θεώρησα ότι είναι σωστό να μιλήσω και να δώσω θάρρος και σε άλλα κορίτσια», ανέφερε η Σίσσυ Ζουρνατζή στην Espresso τονίζοντας πως από την δεύτερη εβδομάδα της σχέσης του ξεκίνησαν τα πρώτα περιστατικά σωματικής βίας.
«Στη δεύτερη εβδομάδα σχέσης ξεκίνησαν τα περιστατικά. Με είχε χτυπήσει έξω από ένα μαγαζί που δούλευα. Κάποια άλλη φορά μού είχε σπάσει το κινητό και πολλά άλλα. Ήμουν ερωτευμένη και ήθελα να με εμπιστευτεί. Και τα ανεχόμουν.
Λίγο προτού μπω στο Nomads είχε σταματήσει η βίαιη συμπεριφορά. Μάλικστα μου ορκίστηκε ότι δεν θα ξανασηκώσει χέρι επάνω μου. Εγώ ήθελα να τα ξεχάσω όλα τα άσχημα του παρελθόντος και γι αυτό και έκανα την πρόταση γάμου», ανέφερε η παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης. Ωστόσο όπως φαίνεται δεν άλλαξε κάτι και γι αυτό αποφάσισε να βάλει τέλος στη σχέση, όταν ο πρώην της την χτύπησε ξανά την Πρωτοχονιά.
«Την Πρωτοχρονιά είχαμε πάει στο χωριό του για να την περάσουμε μαζί και με χτύπησε. Έπειτα από τρεις ημέρες ήταν σαν να ξύπνησα και είπα στον εαυτό μου, “τι κάνεις εδώ;” Και χωρίσαμε», δήλωσε χαρακτηριστικά η Σίσσυ Ζουρνατζή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad