Άγριο θηλυκό η Βικτώρια Καρύδα του #mystylerocksgr.Δηλώνει :«Είμαι αχόρταγη στο σεξ», #OohLala_skai #oohlala #gntmgr #mystylerocksgr #kalytera #tvapokaliptika #grxpress #gossip #celebritiesnews #ToPrwino #happyday - Gr Xpress

Top News

Άγριο θηλυκό η Βικτώρια Καρύδα του #mystylerocksgr.Δηλώνει :«Είμαι αχόρταγη στο σεξ», #OohLala_skai #oohlala #gntmgr #mystylerocksgr #kalytera #tvapokaliptika #grxpress #gossip #celebritiesnews #ToPrwino #happyday


Η Βικτώρια γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Μαριούπολη της Ουκρανίας από Έλληνες γονείς. Ήρθε στην Ελλάδα με την οικογένειά της το 2001 και εγκαταστάθηκαν στην Αλεξανδρούπολη.
Τους πρώτους οχτώ μήνες στην χώρα μας δούλευε σερβιτόρα σε καφετέρια, αν και είχε σπουδάσει κομμωτική, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι μιλάει άπταιστα ρωσικά, καλά αγγλικά και λίγα γερμανικά.
Μετά μετακόμισε στην Αθήνα και δήλωσε συμμετοχή στο διαγωνισμό για τον τίτλο Σταρ Ελλάς και βγήκε διαδοχικά Μις Τουρισμός 2003, B’ Παγκόσμιος Τουρισμός 2003 και «Top Model International» στο Κίεβο. Η Βικτώρια «κατέβηκε» και στα Playmate και βγήκε αναπληρωματική Super Star.
Πλέον, κάνει διεθνή καριέρα στο μόντελινγκ, καθώς δουλεύει ως μοντέλο σε Ελλάδα, Ιταλία, Ελβετία, Ισραήλ και Γερμανία. Συχνάζει στο Villa Mercedes και δηλώνει κολλητή με την σέξι Γιάννα Πολιάκου…
Η Βικτώρια μας έχει αποκαλύψει ότι το πιο παράξενο μέρος όπου έχει κάνει σεξ ήταν «στην πισίνα ενός ξενοδοχείου στην Αλεξανδρούπολη, μέρα μεσημέρι. Υπήρχε κόσμος, αλλά εγώ κι ο φίλος μου εξαφανιστήκαμε σε μια γωνία. Εντάξει, μπορεί και να μας βλέπανε, δεν το ξέρω σίγουρα».
Όπως έχει δηλώσει σε συνέντευξή της δεν θα είχε πρόβλημα ο σύντροφός της να πάει με άλλη γυναίκα, με τον όρο να είναι και αυτή παρούσα στην φάση και να παρακολουθεί! Μάλιστα, δεν έχει διστάσει να δηλώσει πως στο σεξ γουστάρει και λίγο… ξύλο.

«Μου αρέσει να μου δίνουν χαστούκια στον ποπό. Όμως γουστάρω και να κάνω εγώ τον άλλο να πονάει. Με φτιάχνει. Κάποτε έδειρα κάποιον με τη ζώνη του. Μου αρέσει είναι να με βγάζει ο σύντροφός μου φωτογραφίες γυμνή με το κινητό του… Μένω γυμνή φορώντας μονάχα
δωδεκάποντα», έχει τονίσει χαρακτηριστικά.
ΠΗΓΗ http://sportdog.gr/hot-dog/gynaikes/article/15234/agrio-thhlyko-h-biktwria-fwto-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad