Βικτώρια Καρύδα(αθώα) σε Μπέττυ Μαγγίρα: «Δεν είναι αστείο. Έχετε κουράσει και εμένα και τον κόσμο» #mystylerocksgr #mystylerocks #shoppingstar #gntmgr - Gr Xpress

Top News

Βικτώρια Καρύδα(αθώα) σε Μπέττυ Μαγγίρα: «Δεν είναι αστείο. Έχετε κουράσει και εμένα και τον κόσμο» #mystylerocksgr #mystylerocks #shoppingstar #gntmgr

Βικτώρια Καρύδα σε Μπέττυ Μαγγίρα: «Δεν είναι αστείο. Έχετε κουράσει και εμένα και τον κόσμο»

Στο χθεσινό επεισόδιο του «My Style Rocks» η Βικτώρια Καρύδα έκανε τα παράπονα της στην Μπέττυ Μαγγίρα. Το τελευταίο διάστημα η κριτής του My Style Rocks η οποία κατέχει καλά τις μιμήσεις βρήκε ενδιαφέρον στην παίκτρια του My style rocks και όλο αυτό συνεχίστηκε ως εσωτερικό αστείο της εκπομπής.

Ωστόσο, η Βικτώρια βρήκε πως είναι πια κουραστικό να τη μιμείται συνεχώς η Μπέττυ Μαγγίρα και εξέφρασε δημόσια τη δυσαρέσκεια της.



«Επειδή στην αρχή ήταν πολύ αστείο αυτό που κάνετε, πλέον έχετε κουράσει και εμένα και τον κόσμο. Συγγνώμη», είπε η Βικτώρια Καρύδα, ενώ η Μπέττυ Μαγγίρα της απάντησε:«Καλά Βικτώρια, όπως νομίζεις. Παλιά γελούσες όμως».

Στη συνέχεια η παίκτρια του My Style Rocks αποκάλυψε τη συνάντηση που είχε με τη Μπέττυ Μαγγίρα πίσω από τις κάμερες: «Αν μια συγκεκριμένη πλάκα την κάνεις πάνω από 2,3 φορές, μετά καταντάει κουραστικό. Σας το έχω πει και off κάμερα, πριν από δύο εβδομάδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad