Chrissy Teigen: Δείχνει το σώμα της μετά την γέννα και δηλώνει ανασφαλής - Gr Xpress

Top News

Chrissy Teigen: Δείχνει το σώμα της μετά την γέννα και δηλώνει ανασφαλής

Chrissy Teigen: Δείχνει το σώμα της μετά την γέννα και δηλώνει ανασφαλής

Κρίση ανασφάλειας έπιασε την Chrissy Teigen, η οποία παραμένει ωστόσο σουπερ κουλ και ακομπλεξάριστη στα μάτια μας. Το μοντέλο του Sport's Illustrated και η αγάπη της ζωής του John Legend αυτή την εποχή κάνει διακοπές με την οικογένειά της στο Μπαλί, απ' όπου δίνει πλήρη ανταπόκριση μέσω Instagram.

Η 32χρονη Teigen είναι κλασικό παιδί των social media. Τα αστεία, εύστοχα κι αυθόρμητα tweets της συχνά γίνονται αφορμή για δημοσίευμα. Η μαμά της δίχρονης Luna και του μόλις 2 μηνών Miles μοιράστηκε την αληθινή εικόνα του σώματός της αυτή τη στιγμή, εστιάζοντας το φακό στις ραγάδες, την κυτταρίτιδα και τα σημάδια της χαλάρωσης. «Μαντεύω πως αυτά εδώ δεν πρόκειται να φύγουν. Αυτό είναι το νέο μου σώμα», λέει η Chrissy.

«Πιστεύω πως είναι ωραίο οι άνθρωποι να έχουν φοβερά σώματα και να τα δείχνουν με περηφάνια, το έχω κάνει κι εγώ, αλλά ξέρω κιόλας ότι δυστυχώς μπορούμε να ξεχάσουμε πόσο υπέροχα είναι τα φυσιολογικά κορμιά. Δεν μπορώ να πω ότι νιώθω αυτοπεποίθηση με το σώμα μου, απέχω αρκετά απ' αυτό. Είμαι πολύ ανασφαλής. Αλλά είμαι χαρούμενη γιατί μπορώ να κάνω τους άλλους να νιώθουν καλύτερα με τον εαυτό τους», λέει η Chrissy, η οποία βάζει το δικό της λιθαράκι στο body positivity, ούσα ειλικρινής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad