"Με απομάκρυναν για ομοφοβικούς λόγους... "- Συγκλονιστική εξομολόγηση από πασίγνωστο Έλληνα! - Gr Xpress

Top News

"Με απομάκρυναν για ομοφοβικούς λόγους... "- Συγκλονιστική εξομολόγηση από πασίγνωστο Έλληνα!

Μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο designer Μάρκελλος Νύκτας!
Ο ίδιος μεταξύ των άλλον, μίλησε στην Espresso και την Δήμητρα Δάρλα, για τα παιδικά χρόνια στην Πόλη- ενώ αποκάλυψε και ότι τον είχαν απομακρύνει από το σχολείο για ομοφοβικούς λόγους
Ακολουθεί απόσπασμα από τη συνέντευξη:
Ο διωγμός και η μετάβαση στην Ελλάδα ήταν δύσκολα;
Ήρα στην ηλικίατου μικρού πρωταγωνιστεί από την ταινία "Πολίτικη Κουζίνα". Η ζωή του, όπως περιγράφεται, είναι δική μου ιστορία. Συγκινούμαι έντονα όταν τη βλέπω. Ίδια ατμόσφαιρα, ίδιες μυρωδιές από Ανατολή, απορίες και ερωτήματα. Ήρθα σε έναν τόπο που ήταν για μας αναψυχής και στο τέλος έγινε εξορίας

Για ποιον λόγο λυπηθήκατε περισσότερο;
Γιατί εγκατέλειψα το σχολείο μου, τους συμμαθητές μου και το θρανίο μου, λόγω των πολιτικών καταστάσεων. Αυτό επαναλήφθηκε και στην εφηβεία μου, αλλά τότε με απομάκρυναν για ομοφοβικούς λόγους.

Δηλαδή;
Καλέσαν την μητέρα μου στο σχολείο και η δασκάλα της είπε να μη στεναχωριέται που έπρεπε να με γράψει σε άλλο, ιδιωτικό εκπαιδευτήριο. Κι έτσι κι έγινε. τότε κατάλαβα πως έπρεπε να είμαι προετοιμασμένος στη ζωή μου για τέτοια «χτυπήματα»
Πηγή: από εφημερίδα Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad