Η Καλομοίρα παραδέχεται on camera την αισθητική επέμβαση που έκανε στο πρόσωπό της - Gr Xpress

Top News

Η Καλομοίρα παραδέχεται on camera την αισθητική επέμβαση που έκανε στο πρόσωπό της

Η Καλομοίρα παραδέχεται on camera την αισθητική επέμβαση που έκανε στο πρόσωπό της

Στην κάμερα της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου Κου» μίλησε η Καλομοίρα Σαράντη, η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στη διατροφή που ακολουθεί και την καθημερινότητά της στην Αμερική. Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε παράλληλα πως έχει κάνει μπότοξ δύο φορές.



«Για να διατηρούμαι κάνω γυμναστική κάθε μέρα και έχω αλλάξει τη διατροφή μου. Εδώ και έναν χρόνο δεν τρώω τηγανιτά, γιατί θέλω να μου φύγει η κυτταρίτιδα. Εχω κάνει μπότοξ δυο φορές. Θα νευριάσει ο πατέρας μου. Να μην το δει αυτό», είπε χαρακτηριστικά η Καλομοίρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad