' Δεν συμμερίζομαι την έκθεση της προσωπικής ζωής στα media'.Μαρία Ελένη Λυκουρέζου - Gr Xpress

Top News

' Δεν συμμερίζομαι την έκθεση της προσωπικής ζωής στα media'.Μαρία Ελένη Λυκουρέζου

Μαρία Ελένη Λυκουρέζου: «Θα τον ταρακουνήσω, με τον τρόπο που ξέρω εγώ!» - Τι είπε για την σχέση του πατέρα της με την Καλογρίδη

Μαρία Ελένη Λυκουρέζου: «Θα τον ταρακουνήσω, με τον τρόπο που ξέρω εγώ!»  - Τι είπε για την σχέση του πατέρα της με την Καλογρίδη

Καλεσμένη στην εκπομπή Dot βρέθηκε η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου η οποία μίλησε για όλους και για όλα.  
 
«Το μόνο πράγμα που με συνδέει συναισθηματικά με το σπίτι είναι η μάνα μου, οι φίλοι μου και ο πατέρας μου. Γι’ αυτά πενθώ και πονώ και ζορίζομαι. Μακάρι να βρεθεί μια καλή οικογένεια και να το χαρεί όπως το χαρήκαμε κι εμείς», είπε η Μαρία Ελένη για το σπίτι στο Πόρτα Ράφτη, το αγαπημένο σπίτι της Ζωής Λάσκαρη!



Όταν ρωτήθηκε για το την σχέση του πατέρα της με την Νατάσα Καλογρίδη εκείνη απάντησε: «Εμένα με ενδιαφέρει ο πατέρας μου. Όσο τον βλέπω να είναι καλά, είμαι καλά. Άμα δω ότι κάποια στιγμή δεν είναι καλά, εκεί θα του το πω κι εκεί θα τον ταρακουνήσω, με τον τρόπο που ξέρω εγώ. Έχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια που και η μαμά μου και ο μπαμπάς μου, ήμασταν τρεις ανεξάρτητοι άνθρωποι. Κανένας δεν ρώταγε κανέναν για το οτιδήποτε. Πάντα μου έλεγαν την άποψή τους, αλλά ποτέ δεν με επηρέαζαν. Δεν συμμερίζομαι την έκθεση της προσωπικής ζωής στα media, αλλά δεν θέλω να κρίνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad