Η Τζίνα Αλιμόνου για το διαζύγιο με τον Παύλο Βαρδινογιάννη: «Τον παρακάλεσα να…» - Gr Xpress

Top News

Η Τζίνα Αλιμόνου για το διαζύγιο με τον Παύλο Βαρδινογιάννη: «Τον παρακάλεσα να…»

Η Τζίνα Αλιμόνου για το διαζύγιο με τον Παύλο Βαρδινογιάννη: «Τον παρακάλεσα να…»

Μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε στο νέο περιοδικό Gala η Τζίνα Αλιμόνου. Η ίδια αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο διαζύγιο με τον Παύλο Βαρδινογιάννη και εξομολογήθηκε ότι, επειδή δεν ήθελε να ζει άλλο στην Αμερική, πρότεινε στον πρώην σύζυγό της να μετακομίσουν στην Ελλάδα.



«Δεν ήμουν προετοιμασμένη ότι το διαζύγιο θα ήταν τόσο σκληρό. (…) Προκειμένου να υπερασπιστώ αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό για μένα και τα παιδιά μου, βάζω κάτω το κεφάλι και δίνω τον αγώνα που πρέπει να δώσω. 

Η πρότασή μου στον Παύλο, τον οποίο παρακάλεσα για την ακρίβεια, ήταν να μείνουμε στην Ελλάδα γιατί θεωρούσα ότι αυτό είναι καλύτερο για τα παιδιά και για μένα. Έμεινα για δύο χρόνια στο Κονέκτικατ, συνειδητοποίησα ότι αυτό δεν είναι το μέρος που θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου και προσπάθησα πάρα πολύ να προσαρμοστώ. 

Δεν ήταν επιλογή μου να πάω, δεν ήθελα, αλλά σεβάστηκα την επιθυμία του και έκανα ότι καλύτερο μπορούσα…» δήλωσε η ηθοποιός, σύμφωνα με όσα μετέφερε η Κλεοπάτρα Πατλάκη στο Πρωινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad