Γερονικολού για σχέση με Τσιμιτσέλη: «Είμαι εννιά χρόνια στο χώρο και δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο» - Gr Xpress

Top News

Γερονικολού για σχέση με Τσιμιτσέλη: «Είμαι εννιά χρόνια στο χώρο και δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο»

Γερονικολού για σχέση με Τσιμιτσέλη: «Είμαι εννιά χρόνια στο χώρο και δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο»

Η Κατερίνα Γερονικολού παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό People και μίλησε για τη σχέση της με τα media, τα δημοσιεύματα που την έχουν στενοχωρήσει, αλλά και για τα όσα γράφονται για τη σχέση της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη.

«Έχει τύχει να στενοχωρηθώ από πράγματα που έχω διαβάσει, ακόμα και σε συνεντεύξεις που έχω δώσει και αποδόθηκαν με διαφορετικό τρόπο. Με διακρίνει μια υπερευαισθησία. Ίσως δεν θα έπρεπε να τα παίρνω όλα τις μετρητοίς. Πολλές φορές ο συνεντευξιαζόμενος μπορεί να μη θέλει να αναφερθεί σε κάποιο προσωπικό θέμα και ο δημοσιογράφος να επιμένει. Πριν από τρεις μήνες πίστευα πως ορισμένα προσωπικά μου δεδομένα θα μπορούσα να τα προστατέψω από τα ΜΜΕ. Σήμερα σου λέω με σιγουριά πως αν σε βάλουν στο μάτι, δεν μπορείς να διαφυλάξεις τίποτα», εξομολογήθηκε η ηθοποιός.



Πριν από τρεις μήνες κυκλοφόρησαν τα πρώτα δημοσιεύματα που την ήθελαν ζευγάρι με τον ΓιάννηΤσιμιτσέλη. Η Κατερίνα Γερονικολού σε ερώτηση γιατί δεν παραδέχεται δημόσια τη σχέση τους, ανέφερε: «Θέλω να έχω την πρωτοβουλία να αποφασίσω εγώ πότε θα μιλήσω δημόσια και τι θα πω. Δεν πρόκειται να πω ψέματα, ούτε να κοροϊδέψω κανέναν. Δεν μπορεί, όμως, να αποφασίζουν άλλοι για μένα και τη δική μου ζωή. Ένιωσα πως πλέον δεν ανήκε σε μένα η πρωτοβουλία για κάτι που με αφορά, αλλά σε άλλους. Είμαι εννιά χρόνια στο χώρο και δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο. Δεν στενοχωρήθηκα, δεν έκλαψα, αλλά αισθάνθηκα πως έχασα τον έλεγχο των πληροφοριών, κάποιες εκ των οποίων ήταν λανθασμένες και στο περίπου. Προς το παρόν, δεν νιώθω την ανάγκη να μιλήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad