Γρηγόρης Αρναούτογλου: «To Nomads έκλεισε τα στόματα όλων αυτών που ήταν τόσο κακοπροαίρετοι» - Gr Xpress

Top News

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «To Nomads έκλεισε τα στόματα όλων αυτών που ήταν τόσο κακοπροαίρετοι»

Γρηγόρης Αρναούτογλου: «To Nomads έκλεισε τα στόματα όλων αυτών που ήταν τόσο κακοπροαίρετοι»

Έχει περάσει καιρός από τότε που γυριζόταν το Nomads στο Παλαουάν. Τι γεύση άφησε το reality επιβίωσης στον Γρηγόρη Αρναούτογλου; Ο ίδιος σε συνέντευξή του στο Τηλέραμα δίνει τη δική του απάντηση.

«Μου άφησε μια υπέροχη γεύση. Είμαι πολύ ευτυχισμένος με το αποτέλεσμα. Έκλεισε με έναν μέσο όρο γύρω στο 26% και πραγματικά νομίζω ότι έκλεισε και τα στόματα όλων αυτών που ήταν τόσο κακοπροαίρετοι και συνεχώς έβρισκαν κάτι κακό να πουν. Για πρώτη φορά που ο ΑΝΤΙ έκανε ένα τέτοιο ριάλιτι επιβίωσης, θεωρώ ότι πήγαν όλα υπέροχα».




Θα παρουσιάζατε ξανά κάποιο ριάλιτι επιβίωσης;

«Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί έχω παρουσιάσει και το πρώτο "Survivor" και τη "Φάρμα" και το "Nomads". Τα αγαπάω τα ριάλιτι επιβίωσης, είναι μοναδικά στο είδος τους, και με μεγάλη χαρά θα παρουσίαζα είτε κάποιο από αυτά είτε κάποιο καινούριο».



Φέτος... ανοιγοκλείνετε συνεχώς βαλίτσες, όπως στα πρώτα χρόνια της καριέρας σας. Η ζωή, που κάνει κύκλους, θα μπορούσε να σας γυρίσει ακόμα και σε πρωινή εκπομπή ή σε μια εκπομπή «στον δρόμο»;

«Βεβαίως. Κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες, θα μπορούσα να κάνω οτιδήποτε. Το μόνο πλέον που με κάνει πάντα και στενοχωριέμαι είναι ότι μου λείπει ο γιος μου όταν απουσιάζω για μεγάλο χρονικό διάστημα από την Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad