Χρύσπα: Η on camera αποκάλυψη για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει - Gr Xpress

Top News

Χρύσπα: Η on camera αποκάλυψη για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει

Χρύσπα: Η on camera αποκάλυψη για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει

Η Χρύσπα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Πρωινό μίλησε για τα παραπανίσια κιλά της και τις δίαιτες που κάνει συνέχεια ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί και στις πλαστικές που έχει κάνει.



«Επειδή εγώ κάνω διατροφή, πρέπει και ο άντρας μου να τρώει αυτά που τρώω εγώ… Τελικά έχω πάρει την απόφαση ότι το θέμα των κιλών θα με απασχολεί για πάρα πολλά χρόνια, αλλά τουλάχιστον είμαι υγιής…Θεωρώ ότι λόγω των social media έχουμε ξεφύγει από τα υγιή πρότυπα» ανέφερε η τραγουδίστρια.

Όταν ρωτήθηκε αν έχει κάνει πλαστικές, η τραγουδίστρια απάντησε θετικά: «Έχω κάνει επεμβάσεις πλαστικής», όμως η δημοσιογράφος περίμενε να της πει ποιες πλαστικές επεμβάσεις έχει κάνει, αλλά η Χρύσπα δεν θέλησε να κάνει περισσότερες αποκαλύψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad