Ανδρέας Μικρούτσικος: "Σπάει" την σιωπή του και μιλά για την απουσία του! «Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να...» - Gr Xpress

Top News

Ανδρέας Μικρούτσικος: "Σπάει" την σιωπή του και μιλά για την απουσία του! «Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να...»


«Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να...»

O Ανδρέας Μικρούτσικος, παραχώρησε συνέντευξη και διέψευσε τις φήμες που τον θέλουν αν αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας και να έχει απομακρυνθεί από όλους και από όλα.
Ο ίδιος, μίλησε στην RealLife και μεταξύ των άλλων, αναφέρθηκε και στα συγκεκριμένα δημοσιεύματα, δίνοντας την δική του απάντηση. O Αντρέας Μικρούτσικος είπε χαρακτηριστικά: «Δεν έχω εξαφανιστεί και είμαι καλά! Είμαι μια χαρά! Κανένας δεν με ψάχνει. Εδώ είμαι, στο σπίτι μου, δεν έχει συμβεί τίποτα. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Διαβάζω συνέχεια δημοσιεύματα, τα οποία με ενοχλούν αφάνταστα. Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ψάξει, απλά η δημοσιογραφική ένδεια δημιουργεί ειδήσεις εκ του μη όντος. Αν συμβεί κάτι θα μιλήσω», είπε στην Κορύνα Μανταγάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad