Κωνσταντία Χριστοφορίδου: «Είδα την απόρριψη λόγω των κιλών μου»! - Gr Xpress

Top News

Κωνσταντία Χριστοφορίδου: «Είδα την απόρριψη λόγω των κιλών μου»!

Κωνσταντία Χριστοφορίδου: «Είδα την απόρριψη λόγω των κιλών μου»!

Η ηθοποιός Κωνσταντία Χριστοφορίδου σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εκπομπή «Όλα Καλά» μίλησε ανοιχτά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει αλλά και για την απόρριψη που έχει δεχτεί λόγω των κιλών της.



«Έχω συναισθηματική βουλιμία. Μπορεί, αν δεν είμαι καλά ψυχολογικά, αν έχω στρεσαριστεί, αν έχω ζοριστεί, να θέλω να κάτσω σπίτι και απλά να φάω ότι βρω μπροστά μου, χωρίς μέτρο» εξομολογήθηκε η ίδια και πρόσθεσε: «Έχει τύχει να δω στο βλέμμα την απόρριψη λόγω των κιλών μου. Ήταν μια πρόταση για παρουσίαση, αλλά δεν με ενδιέφερε. Οπότε δεν μπορώ να πω ότι μου έκλεισαν πόρτες γιατί δεν ήταν στον χώρο μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad