«Έχουν πει ότι είμαι χρήστης ναρκωτικών, gay και Αλβανός» - Ξεσπάει γνωστός λαϊκός τραγουδιστής! - Gr Xpress

Top News

«Έχουν πει ότι είμαι χρήστης ναρκωτικών, gay και Αλβανός» - Ξεσπάει γνωστός λαϊκός τραγουδιστής!

«Έχουν πει ότι είμαι χρήστης ναρκωτικών, gay και Αλβανός» - Ξεσπάει γνωστός λαϊκός τραγουδιστής!
Μια πραγματική κατάθεση ψυχής έδωσε ο δημοφιλής τραγουδιστής, καταμετρώντας τα λάθη που έχει κάνει στη μέχρι σήμερα καλλιτεχνική του πορεία, αποκαλύπτοντας την κατάθλιψη που πέρασε, τα εμπόδια που βρήκαν στην πορεία του, αλλά και το μεγάλος πάθος του που το έχει πληρώσει ακριβά. 

Ο Γιώργος Γιασεμής που μετράει πολλά σουξέ στο ενεργητικό του, με τον «Πλανήτη Γη» να αποτελεί μέχρι και σήμερα το απόλυτο hit, σ συνέντευξή του στο περιοδικό «Xάι», ξέσπασε επίσης για όλες τις ψευδής φήμες που έχουν στο παρελθόν κυκλοφορήσει για εκείνον. 


Όλα αυτά τα χρόνια λέγονται διάφορα για καλλιτέχνες και κυκλοφορούν φήμες. Έπεσε στην αντίληψή σου κάτι που σε αδικεί ή έχεις παρεξηγηθεί, γιατί δεν είσαι αυτό που λένε;

«Ναι, υπάρχει. Έχουν ακουστεί πάρα πολλά για μένα, τα οποία δεν ξέρω αν πρέπει να πούμε. Αιωρούνται στην Αθήνα. Έχουν πει ότι είμαι χρήστης ναρκωτικών σε βαθμό κακουργήματος. Από την πλευρά μου δεν πίνω ούτε αλκοόλ. Μ’ έχουν πει αλβανό, το οποίο δεν είναι ντροπή. Αν ήμουν, θα το έλεγα. Το τελευταίο είναι ότι είμαι gay. Ακούστηκε κι αυτό».

Τελικά, ποιος είναι ο πραγματικός Γιώργος Γιασεμής;

«Ένας λαϊκός τραγουδιστής που εκπροσωπώ ένα μέρος του χώρου της μουσικής που πονάει και δεν υπάρχει».

Έχεις περάσει μια φάση κατάθλιψης;

«Η δουλειά μας είναι δύσκολη. Τον τελευταίο καιρό, το έχω νιώσει λίγο και το λέω γιατί ζω την απόλυτη επιτυχία και την απόλυτη αποτυχία. Εννοώ ότι μπορεί να κάνω ένα έξτρα σε μια πόλη και να έχει 1000 άτομα και την επόμενη μέρα ή την επόμενη εβδομάδα να πάω σε μια άλλη πόλη και να έχει 50. Πάω στο εξωτερικό και νιώθω μια απίστευτη αγάπη τραγουδώντας σε 3000 άτομα και την επόμενη εβδομάδα πάω στο μαγαζί, κι έχει 100. Αυτό είναι απίστευτα ψυχοφθόρο. Να περπατάς σε μια πόλη, να σε αγκαλιάζουν και να βγάζουν φωτογραφίες και σε μια άλλη να μην ξέρουν ποιος είσαι. Αυτό έχει, σε εισαγωγικά, πλάκα».

Όλοι ξέρουν τα τραγούδια σου, οι περισσότεροι.Αυτό, το να ξέρουν τα τραγούδια σου αλλά να μην σε αναγνωρίζουν, πώς γίνεται;

«Δεν παρουσιάζομαι πολύ στην τηλεόραση και δεν παίζω πολύ στο ραδιόφωνο».

Μήπως δεν είσαι τόσο του lifestyle και του κουτσομπολιού;

«Δεν είμαι, αλλά υπάρχουν και άλλοι που δεν είναι. Το ότι είσαι τραγουδιστής, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι και μέσα στοlife style».

Κουράστηκες να παλεύεις για κάτι και να μην γίνεται;

«Τόσον καιρό θέλω να πάω παρακάτω, αλλά μένω εκεί και δεν νομίζω πως υπεύθυνες είναι μόνο οι δικές μου επιλογές.Στη δουλειά και στη ζωή, δεν βλέπεις πάντα τα πράγματα από την αρχή 100%. Στη δουλειά μας, θες ανθρώπους δίπλα σου που μπορούν να σε κάνουν να πας παρακάτω. Άρα παραμυθιάζεσαι εύκολα στο χώρο αυτό και μπορεί να γίνουν λάθη».

Παραδέχεσαι λοιπόν ότι έχεις κάνει λάθη.

«Εννοείται. Υπάρχει κανείς που δεν έχει κάνει;»

Όχι, αλλά υπάρχουν άνθρωποι που δεν το παραδέχονται, που είναι υπεράνω ή την έχουν ψωνίσει.

«Και λάθη έχουμε κάνει και πάθη έχουμε πληρώσει και δεν μετανιώνουμε γι’ αυτό».


Ποιο είναι το μεγαλύτερό σου πάθος; Τι πάθη έχεις πληρώσει;

«Έχω πληρώσει γυναικεία πάθη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad