Ποιo είναι το «μυστικό» ξανθό που έχει στα μαλλιά της η Ελένη Μενεγάκη; - Gr Xpress

Top News

Ποιo είναι το «μυστικό» ξανθό που έχει στα μαλλιά της η Ελένη Μενεγάκη;



Ποιo είναι το «μυστικό» ξανθό που έχει στα μαλλιά της η Ελένη Μενεγάκη;
Η Ελένη Μενεγάκη, η Νο1 influencer έγινε το επίσημο πρόσωπο γνωστής εταιρίας καλλυντικών  και παραβρέθηκε  στην Πρεσβεία της Γαλλίας και αποκάλυψε το δικό της χρώμα των μαλλιών. 

Η Excellence της L'Oreal από την ημέρα δημιουργίας της αντλεί έμπνευση από γυναίκες αναγνωρίσιμες από το χρώμα των μαλλιών τους και δημιουργεί αποχρώσεις που γράφουν ιστορία όπως η Grace Kelly. 

Αυτή τη φορά εμπνεύστηκε από το μυθικό και υπέροχο ξανθό της Ελληνίδας σταρ, Ελένης Μενεγάκη, και παρουσίασε τη νέα απόχρωση, 10.21– Κατάξανθο Περλέ Σαντρέ, που λατρεύει η ξανθιά παρουσιάστρια.

«Κατά καιρούς έχω σκεφτεί να κάνω μία αλλαγή, γιατί αυτό το χρώμα στα μαλλιά μου το έχω από 22 χρονών, αλλά όταν βλέπω τις αντιδράσεις γνωστών και φίλων δεν το κάνω ποτέ», δήλωσε η Ελένη Μενεγάκη.

H Eλένη Μενεγάκη σε ερώτηση που δέχτηκε για το αν θα άλλαζε το χρώμα των μαλλιών της για τις ανάγκες του brand απάντησε «είμαι ένα brand από μόνη μου! Δεν θα άλλαζα ποτέ για μια μάρκα… Δημιουργήσαμε όμως ένας ξεχωριστό κωδικό ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad