Ποια γνωστή Ελληνίδα δήλωσε: «Αν ήμουν μάνα του Παντελίδη θα είχα πάει στο τρελοκομείο»; - Gr Xpress

Top News

Ποια γνωστή Ελληνίδα δήλωσε: «Αν ήμουν μάνα του Παντελίδη θα είχα πάει στο τρελοκομείο»;



Ποια γνωστή Ελληνίδα δήλωσε: «Αν ήμουν μάνα του Παντελίδη θα είχα πάει στο τρελοκομείο»;
Στην πρεμιέρα του διάσημου μιούζικαλ «Victor Victoria» βρέθηκε την περασμένη Παρασκευή μεταξύ άλλων καλλιτεχνών η γνωστή χορογράφος- ηθοποιός και μίλησε για τον ξαφνικό θάνατο του Παντελή Παντελίδη αλλά και για την μητέρα του.
«Μεγάλος πόνος. Κλαίει όλη η Ελλάδα. Κρίμα πολύ κρίμα να φεύγουν τέτοια καλά παιδιά. Μένουν τα τέρατα και φεύγουν οι καλοί. Εγώ την μάνα του σκέφτομαι, αν ήμουν μάνα του θα είχα πάει στο τρελοκομείο» είπε η Μαρία Ιωαννίδου στην εκπομπή «Καλημερούδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad