Ποιου πασίγνωστου Έλληνα η σύντροφος έκρυβε όπλο κάτω από το μαξιλάρι της; - Gr Xpress

Top News

Ποιου πασίγνωστου Έλληνα η σύντροφος έκρυβε όπλο κάτω από το μαξιλάρι της;

Ποιου πασίγνωστου Έλληνα η σύντροφος έκρυβε όπλο κάτω από το μαξιλάρι της;

Μια απίστευτη αποκάλυψη έκανε ο πολύ γνωστός, Έλληνας ηθοποιός για μία πρώην του σύντροφο. «Τα όπλα στην Αμερική είναι ελεύθερα. Μου έχει συμβεί να βρίσκομαι στο σπίτι μιας κοπέλας και κάτω από το μαξιλάρι της να έχει όπλο», τόνισε στο ΕΓΩ ο Χρήστος Βασιλόπουλος.

- Έχουν απειλήσει ποτέ τη ζωή σου;

«Ναι, αλλά όχι με όπλο. Τώρα, αν μου πει κάποιος το οτιδήποτε, θα φύγω μακριά του. Δεν θα μου γυρίσει το κεφάλι. Όπως μου έλεγε ο δάσκαλος του τάε κβον ντο, "του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ". Εδώ και χρόνια η καθημερινότητα μου έχει μόνο θετικά πράγματα. Προσπαθώ να κρατήσω την ενέργεια μου όσο πιο ανεβασμένη γίνεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad