Βανέσσα Αδαμοπούλου Αποκάλυψε το φύλο του μωρού της: Πόσα κιλά έχει πάρει; - Gr Xpress

Top News

Βανέσσα Αδαμοπούλου Αποκάλυψε το φύλο του μωρού της: Πόσα κιλά έχει πάρει;

Βανέσσα Αδαμοπούλου Αποκάλυψε το φύλο του μωρού της: Πόσα κιλά έχει πάρει;

Βανέσσα Αδαμοπούλου
 «Πήρα κάποια κιλά και έκανα επιτέλους μαγουλάκια. Δεν ζυγίζομαι αλλά έχω πάρει 6-7 κιλά περίπου. Γενικά δεν φαίνεται και κάποια παιδιά που δεν το ήξεραν μου έλεγαν πως θεωρούσαν ότι είχα κάποιοι θέμα. Εγώ τους εξηγούσα ότι υπάρχει θέμα. Είμαι 6 μηνών και περιμένουμε αγοράκι» δήλωσε η τραγουδίστρια.

Η εγκυμονούσα Βανέσα Αδαμοπούλου στο θέατρο «Αθηνών», το βράδυ της Δευτέρας

Όταν ρωτήθηκε πότε αντιλήφθηκε ότι είναι έγκυος ανέφερε: «Δεν το κατάλαβα αμέσως. Το κατάλαβα ενώ ήμουν 2 μηνών και δούλευα». Όσο για το πώς το ανακοίνωσε στον σύντροφό της, Ιωάννη Παπαζήση, εξήγησε: «Μου το είπε εκείνος. Έκανα το τεστ και το άφησα μέσα. Πήγε το είδε και μου το είπε».

Δες το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad