Ζέτα Μακρυπούλια: «Μου έχει τύχει να είμαι χάλια ψυχολογικά και να πρέπει ......» - Gr Xpress

Top News

Ζέτα Μακρυπούλια: «Μου έχει τύχει να είμαι χάλια ψυχολογικά και να πρέπει ......»



Ζέτα Μακρυπούλια: «Μου έχει τύχει να είμαι χάλια ψυχολογικά και να πρέπει να παρουσιάσω μία live εκπομπή»
H Ζέτα Μακρυπούλια επιστρέφει στο κυπριακό περιοδικό «Omikron», ύστερα από δύο χρόνια, με την πιο προσωπική της συνέντευξη! 

H παρουσιάστρια του «Ρουκ Ζουκ», στην πιο ώριμη φάση της ζωής της, ποζάρει δίπλα στη θάλασσα για το πιο σέξι εξώφυλλό της και μιλά για όλα.

«Μου έχει τύχει να είμαι χάλια ψυχολογικά και να πρέπει να παρουσιάσω μία live εκπομπή ή να πρέπει να ανέβω στη σκηνή, σε ένα γεμάτο από θεατές θέατρο. Αλλά μέσα μου να συμβαίνει το χάος... Να έχω πάθει κρίση πανικού στο καμαρίνι μου και να κλαίω» εξομολογείται ανάμεσα σε άλλα η Ζέτα Μακρυπούλια.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad