Έλενα Παπαρίζου: «Είναι άσχημο πως κάποιοι περιμένουν στη γωνία για να σε πυροβολήσουν» - Gr Xpress

Top News

Έλενα Παπαρίζου: «Είναι άσχημο πως κάποιοι περιμένουν στη γωνία για να σε πυροβολήσουν»

voice-elena-paparizou
Η Έλενα Παπαρίζου που την φετινή τηλεοπτική σεζόν βρισκόταν στην κριτική επιτροπή του The Voice.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της το περιοδικό People η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε για πρώτη φορά στα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε,όταν παραδέχτηκε δημόσια πως δεν γνώριζε το κομμάτι «Δεν λες κουβέντα» του Δήμου Μούτση το οποίο είχε ερμηνεύσει η Σωτηρία Μπέλλου.
«Η δύναμη των social media είναι δεδομένη, αλλά είναι άσχημο να νιώθεις πως κάποιοι σε περιμένουν στη γωνία για να πυροβολήσουν. Κάποιες φορές, όταν ακούς ένα τραγούδι από έναν ερμηνευτή που δεν είναι αυτός που το έκανε γνωστό, μπορεί να αναρωτηθείς “ποιανού είναι αυτό;”. Δεν ήξερα το τραγούδι, κι ας έχω μεγαλώσει με ρεμπέτικα στο σπίτι, όπως τα περισσότερα μεταναστόπουλα, και ήταν μια αυθόρμητη και ειλικρινής μου αντίδραση. Επειδή εγώ δεν θα μιλήσω ποτέ άσχημα για κάποιον, δεν λειτουργώ έτσι ως άνθρωπος, μου κακοφάνηκε. Ποτέ δεν έχω δηλώσει παντογνώστης, η απόλυτη που ξέρει τα πάντα, είμαι 35 χρόνων και ξέρεις πόσα έχω ακόμα να μάθω; Σε όλη μου τη ζωή θα είμαι μαθήτρια. Δεν είναι κακό να πει κάποιος μια φορά “δεν ξέρω”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad