Κώστας Βουτσάς & Αλίκη Κατσαβού: Φωτογραφίζονται και μοιράζονται στα συναισθήματά τους λίγο πριν τον γάμο - Gr Xpress

Top News

Κώστας Βουτσάς & Αλίκη Κατσαβού: Φωτογραφίζονται και μοιράζονται στα συναισθήματά τους λίγο πριν τον γάμο



Κώστας Βουτσάς & Αλίκη Κατσαβού: Φωτογραφίζονται και μοιράζονται στα συναισθήματά τους λίγο πριν τον γάμο

Το Σάββατο αναμένεται να ενώσουν τις ζωές τους με πολιτικό γάμο στο δημαρχείο της Αθήνας και για λογαριασμό του περιοδικού ΟΚ έκαναν πρόβα για τη σημαντική αυτή ημέρα. Ο λόγος για τον Κώστα Βουτσά και την εγκυμονούσα σύντροφό του, Αλίκη Κατσαβού. 

«Έχω μεγάλη χαρά. Έχω μια πολύ ζεστή, ερωτική σχέση με την Αλίκη από την οποία βγαίνω πολύ κερδισμένος γιατί μικραίνω. Είναι πολύ ωραίο, λοιπόν, που αυτή η σχέση θα καταλήξει σε γάμο και δικαιολογημένα τώρα που θα παντρευτούμε θα μπορώ να τη φωνάζω “Αλικ-ήβη Κατσα-βουτσά”, γιατί θα πάρει το όνομά μου και θα μου προσφέρει την ήβη, δηλαδή τη νεότητα. 

Έχω παντρευτεί ήδη τρεις φορές και ελπίζω αυτός ο τέταρτος γάμος μου να είναι και ο τελευταίος. Εκτός πια κι αν μου πει ο Χάρος “κάτσε ακόμα καμιά σαρανταριά χρόνια” και ξαναπαντρευτώ στα 120», είπε ο ηθοποιός.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad