«Δεν πιστεύω ότι είμαι καλή. Δεν μ’ αρέσει να ακούω τον εαυτό μου»! Ποια το δήλωσε; - Gr Xpress

Top News

«Δεν πιστεύω ότι είμαι καλή. Δεν μ’ αρέσει να ακούω τον εαυτό μου»! Ποια το δήλωσε;

«Δεν πιστεύω ότι είμαι καλή. Δεν μ’ αρέσει να ακούω τον εαυτό μου»! Ποια το δήλωσε;

Μια εξομολογητική συνέντευξη στην εκπομπή Join Us παραχώρησε η Ελληνίδα τραγουδίστρια και μίλησε για το τραγούδι. «Δεν φανταζόμουν ότι θα μπορούσα να ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι, oύτε το είχα όνειρο. Όταν έβλεπα άλλες πάνω στη σκηνή χαιρόμουν. Δεν πιστεύω ότι είμαι καλή. Δεν μ’ αρέσει καθόλου να ακούω τον εαυτό μου».

Για την πρώτη φορά που τραγούδησε σε πολύ κόσμο: 

«Συγκινήθηκα πολύ στην Τεχνόπολη γιατί ήταν η πρώτη φορά που τραγουδούσα σε τόσο πολύ κόσμο. Δεν φανταζόμουν τέτοια αποδοχή. Η ψυχή μου ξέρει πώς βγήκαν τα πρώτα τρία τραγούδια. Τα πόδια μου συνέχεια τρέμουν και τα χέρια μου ιδρώνουν στις συναυλίες». 

Για τις συγκρίσεις με την Σωτηρία Μπέλλου: 

«Πολλοί μου λένε ότι μοιάζει η φωνή μου με της Μπέλλου αλλά αν την ακούσεις προσεκτικά θα καταλάβεις ότι δεν μοιάζει. Πώς θα πεις το «Δεν λες Κουβέντα». Δεν μπορείς να το πεις αλλιώς. Δεν λέγεται. Πρέπει να μπεις στο δρόμο που το έγραψε η Σωτηρία», είπε χαρακτηριστικά η Φωτεινή Βελεσιώτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad