Μαρία Σολωμού: «Δεν είμαι καθόλου αντισυμβατική» - Gr Xpress

Top News

Μαρία Σολωμού: «Δεν είμαι καθόλου αντισυμβατική»

Μαρία Σολωμού: «Δεν είμαι καθόλου αντισυμβατική»

Μαρία Σολωμού τελικά είναι αντισυμβατική ή όχι; «Καλέ, δεν είμαι αντισυμβατική καθόλου, οι άλλοι το πιστεύουν αυτό. Εγώ είμαι κανονικότατη, με πολλές κρυμμένες ευαισθησίες. Όσο σκληρή μπορεί να φαίνομαι απέξω, άλλο τόσο μαλακή είμαι από μέσα» τόνισε στο People.

-Μήπως είσαι και η κλασική, παραδοσιακή Ελληνίδα μάνα; Είσαι καταπιεστική, ας πούμε;

«Δεν κάνω κάποια “κανονικά” πράγματα σύμφωνα με την πλειοψηφία. Ώρες ώρες μπορεί να γίνω καταπιεστική, αλλά δεν είμαι κτητική και δεν βάζω στο γιο μου πολλά όρια. Έχει την ελευθερία να πάρει τις δικές του αποφάσεις. Το ipad όμως εξαφανίστηκε από τη ζωή μας, μέχρι να ασχοληθούμε σοβαρά με το διάβασμα και σε πληροφορώ ότι δεν είπε κουβέντα γιατί ήξερε πως είχα δίκιο. Δεν ξέρω τι θα πει “παραδοσιακό”. Δεν έχω, ας πούμε, καρέκλες στην τραπεζαρία και προτιμάμε να τρώμε μπροστά στην τηλεόραση, αγκαλιά με το φαγητό, ή δεν κάνω σπίτι μου μαζώματα για φαγητό, ούτε θεωρώ ότι σε μια οικογένεια πρέπει να τρώνε όλοι μαζί. Αλλά αν με ρωτάς τι θα κάνω όταν έρθει η ώρα να μου πει ο γιος μου “μάνα, θα βγω το βράδυ”, ξέρω κι εγώ; Θα του βάλω δέκα φυλαχτά, θα κάνω στο σταυρό μου, δεν θα κοιμάμαι το βράδυ, θα φυλάω τσίλιες, κάτι από όλα αυτά τέλος πάντων, αλλά θα προσποιούμαι την ανέμελη και αυτός δεν θα μάθει ποτέ πόσο ανησυχώ πραγματικά. Υπάρχει μάνα που δεν ανησυχεί για το παιδί της;».

-Πρόσφατα ο Μάριος Αθανασίου έκανε δεύτερο παιδί. Πώς τα πάει ο 10χρονος Αλέξανδρος με την αδελφή του, που είναι πια 1 έτους;

«Πολύ καλά και είναι πολύ χαρούμενος. Θα είχε κάποια θέματα, δεν μπορεί να μην έχει μια μικρή ζηλίτσα, είναι λογικό, το παράλογο θα ήταν να μην τον νοιάζει. Αλλά την προσέχει, την παρατηρεί, προς το παρόν τού φαίνεται λίγο αστείο όλο αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad