H φωτογραφία της Μέγκαν Φοξ με τα παιδιά της που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων - Gr Xpress

Top News

H φωτογραφία της Μέγκαν Φοξ με τα παιδιά της που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων

Apimages
Η Μέγκαν Φοξ και ο σύζυγός της, Μπράιαν Όστιν Γκριν, είναι μαζί για πάνω από 10 χρόνια και έχουν τρία παιδιά, τον Noah Shannon, τον Bodhi Ransom, και τον Journey Rivers.
Μια πρόσφατη ανάρτηση της ηθοποιού στο Instagram προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και οι χρήστες εξοργίστηκαν. 
Η Μέγκαν Φοξ ανέβασε μία φωτογραφία στο προφίλ της, όπου οι δυο γιοι της απολαμβάνουν την παραλία.  
Ωστόσο, οι διαδικτυακοί της φίλοι αντί να ενθουσιαστούν με τα πιτσιρίκια, άρχισαν να την κατακρίνουν.
Το γεγονός ότι οι γιοι της έχουν πολύ μακριά μαλλιά, ενόχλησε τους χρήστες του Instagram και της έγραψαν πως μοιάζουν με κορίτσια.
Κάποιοι άλλοι σημείωσαν ότι τα παιδιά είναι λες και φοράνε περούκες. 
Δείτε εδώ:
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Μέγκαν Φοξ προκαλεί αντιδράσεις με τα παιδιά της.
Στο παρελθόν η ηθοποιός είχε ανεβάσει φωτογραφία του γιου της, όπου φορούσε κοριτσίστικο φόρεμα της παιδικής ταινίας Frozen. 
O Mπράιαν Οστιν Γκριν είχε σχολιάσει σχετικά με το θέμα αυτό: «Ο γιος μου, είναι 4 ετών. Ακούω από διάφορους ανθρώπους ότι δεν συμφωνούν. Δεν συμφωνούν με το να φοράει φορέματα. Σε αυτούς λέω πως «Δεν με νοιάζει». Είναι 4 χρόνων και αν θέλει να το φορέσει, τότε το φοράει. Τα φορέματά, τα γυαλιά, τις παντόφλες - το οτιδήποτε. Είναι η δική του ζωή. Δεν είναι τα ρούχα μου. Νομίζω ότι η στην ηλικία των 4, 5, πρέπει να περνάς καλά. Δεν βλάπτει κανέναν που φοράει φόρεμα. Αν το θέλει, φανταστικά. Τέλεια γι αυτόν».


«Λατρεύω την οικογένειά μας -έχω μία μικρή ποδοσφαιρική ομάδα που θα με φροντίσει. Μου αρέσει να συναναστρέφομαι αγόρια και να είμαι το επίκεντρο της προσοχής στην οικογένειά μου, επειδή είμαι η βασίλισσα των μελισσών. Ο σύζυγός μου είναι ευαίσθητος, δεν είναι macho. Και θα μεγαλώσω έτσι τα παιδιά μου- γλυκά, ευαίσθητα, ευγενικά», είχε δηλώσει η Μέγκαν Φοξ σε παλιότερη συνέντευξή της. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad