Γωγώ Μαστροκώστα: 10 χρόνια μετά την τελευταία της sexy φωτογράφηση ποζάρει με μαγιό - Gr Xpress

Top News

Γωγώ Μαστροκώστα: 10 χρόνια μετά την τελευταία της sexy φωτογράφηση ποζάρει με μαγιό

Γωγώ Μαστροκώστα: 10 χρόνια μετά την τελευταία της sexy φωτογράφηση ποζάρει με μαγιό
Δέκα χρόνια μετά την τελευταία της sexy φωτογράφηση, η Γωγώ Μαστροκώστα, σύζυγος, μάνα κι επιχειρηματίας (σχεδιάζει τη δική της σειρά μαγιό τα οποία βρίσκεις στο gogoshop.gr) επιστρέφει στα γνωστά της λημέρια, στο Down Town. 

Μίλησε για τον Τραϊανό, την κόρη της και τη ζωή της σήμερα.
Γρήγορα πάντως γνωρίστηκες με τον Τραϊανό, γρήγορα παντρεύτηκες κι έκανες παιδί.
Γρήγορα; Εγώ νομίζω ότι οριακά παντρεύτηκα, εννοώ οριακά μέσα μου. Αν δεν βρισκόταν ο Τραϊανός, μπορεί να μην παντρευόμουν και ποτέ.
Με τον χρόνο πώς τα πας;
Τον πολεμάω, τον παλεύω. Δεν θέλω να λέω ψέματα, με ενοχλεί να βλέπω ότι μεγαλώνω. Και δεν είναι ότι το βλέπω μόνο, αλλά το νιώθω και στις αντοχές μου. Το βλέπω στην κόρη μου. Πάντα τα βλέπω όλα συγκριτικά με το παιδί μου. [...] Τα τελευταία τρία χρόνια γυμνάζομαι κάθε μέρα. Εγώ που είχα να κάνω γυμναστική από τότε που ήμουν φοιτήτρια στην Γυμναστική Ακαδημία. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad