Ο Βασάλος έχει μπλέξει άσχημα! Η Βασιλική Αγιαννοπούλου ξαναχτυπά με αποδείξεις! Το βίντεο και τα καρφιά… - Gr Xpress

Top News

Ο Βασάλος έχει μπλέξει άσχημα! Η Βασιλική Αγιαννοπούλου ξαναχτυπά με αποδείξεις! Το βίντεο και τα καρφιά…

Ο Κωνσταντίνος Βασάλος είπε μία λάθος φράση με αποτέλεσμα να εξοργίσει την πρώην σύντροφο του αλλά και την…παράνομη; Τέλος πάντων, έχουμε μπερδευτεί κι εμείς με τις σειρές… Ο παίκτης του Survivor, βγήκε από το παιχνίδι και δήλωσε ελεύθερος ακυρώνοντας τόσο την Βασιλική Αγιαννοπούλου που ήταν η σχέση του που τον περίμενε, όσο και την Μαίρη Ρόουζ που ήταν…φλερτ, καθώς ο ίδιος είπε ότι και οι δύο τον χρησιμοποίησαν για δημοσιότητα…
Φυσικά, καμία από τις δύο δεν το άφησε να περάσει έτσι. Η Μαίρη Ρόουζ δημοσίευσε μηνύματα που της έστελνε πριν μπει στο παιχνίδι , ενώ η Βασιλική Αγιαννοπούλου αφού τον στόλισε με ένα μακροσκελές κείμενο , αποχώρησε και από την ομάδα του πατέρα του, μιας και ο Γιάννης Βασάλος ήταν προπονητής της . Η Βασιλική όμως ξαναχτυπά και καρφώνει ξανά τον Κωνσταντίνο αποκαλύπτοντας τα πάντα. Η ίδια έγραψε χαρακτηριστικά:
«Εγω δεν μιλαω … ακομα !!! 
Μιλάνε όσοι με ξέρουν Μιλάνε όσοι ξέρουν!! Μιλάνε οι κοινές μας φωτογραφίες κ η ζωη μας ολους αυτούς τους μήνες απο τον Οκτώβριο του 2015 !!!!!
Όντας στο εξωτερικό δεν ήξερα πως ενας ανθρώπος οπως ο Ζωης βγήκε να με υπρασπιστει κ να πει την μονη αλήθεια !!! 
Ζωη σε ευχαριστω φιλε !! Μάρτυρες πως υπήρξα ζευγάρι με τον «κύριο» Βασαλο υπάρχουν πολλοί και οπως φαίνεται δεν γουστάρουν το άδικο !!! 
ΥΓ για ολους εσάς που θα πείτε παλι την κακία σας ο θυμός μου δεν ειναι γιατι επέλεξε να χωρισουμε κ αυτο δεν έγινε τωρα την επιλογή του την εκανε οσο ακομα ειμαςταν μαζι κ έπαιζε κυριολεκτικά κ μεταφορικά με άλλες γυναικες πισω απο την πλατη μου ο θυμός μου ειναι γιατι με εβαλε στην ιδια μοίρα με μια άγνωστη που αποκαλούσε babe οπως είδαμε στα μηνυματα τους που τόλμησε να πει πως δεν με ξερει πως δεν μου έδωσε δικαιωματα κ πως πηρα το θάρρος να κανω όσα εκανα , για δημοσιότητα 
Ελα μου ; οτι τι ;; 
Ας μας πει τι εκανα εκτός απο υπομονή 5 μήνες οταν δεχόμουν ακομα κ απειλές οταν δεχόμουν σιωπηλά σε καθημερινη βάση μηνύματα με τους χειρότερους χαρακτηρισμούς οπως ΚΑΚΟ ΦΩΦΟ να εχεις μωρή Κα…..λα κ εννω με παρακαλαγε ολο ο έντυπος κ ηλεκτρονικός τύπος κ τα κανάλια δεν βγηκα να μιλήσω πουθενά !!! 
Ας κρινει ο κοσμος λοιπόν αν εγω σε προσβάλω κ σου κανω κακο οπως μαθαινω πως λεει το περιβάλλον σου η εσυ εμενα .. 
τα φιλουθκια μου απο Κύπρο ξερεις εσυ  😉

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad