Βασάλος: Το «ευχαριστώ» στην Ε.Μενεγάκη και το «άδειασμα» στις δυο γυναίκες που τον διεκδικούσαν - Gr Xpress

Top News

Βασάλος: Το «ευχαριστώ» στην Ε.Μενεγάκη και το «άδειασμα» στις δυο γυναίκες που τον διεκδικούσαν

Αποτέλεσμα εικόνας για βασαλος κωνσταντινος
Ο Κωνσταντίνος Βασάλος μίλησε σε συνέντευξη του για τη μητέρα του και τον χαρακτηρισμό «μαμάκιας». Επίσης θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στην Ελένη Μενεγάκη.
 «Ευχαριστώ πολύ την κυρία Μενεγάκη. Την ευχαριστώ πάρα πολύ. Γιατί μετά από εκείνο το κουίζ με λένε “μαμάκια”, έμαθα. Εμένα δεν με ενδιαφέρει. Με τη μάνα μου δεν έχουμε την κλασική σχέση μάνας – γιου. Έχουμε περισσότερο φιλική σχέση. Κάνουμε χαβαλέ αλλά δεν περνάμε όλη τη μέρα μαζί. Από την άλλη, το κουίζ στο οποίο κέρδισα το αυτοκίνητο δεν ήταν και τόσο δύσκολο. Είναι δυνατόν να μη ξέρω τι ζώδιο είναι η μάνα μου ή ποιο φαγητό της αρέσει περισσότερο; Να σου πω ότι η μητέρα μου δεν με κανακεύει ποτέ και όταν το επιχειρεί να το κάνει, τσαντίζομαι».
Παράλληλα αναφέρθηκε στις δυο γυναίκες που τον διεκδίκησαν όταν βγήκε από το παιχνίδι:
 «Η αλήθεια είναι ότι η κίνηση αυτή με στεναχώρησε. Δεν θα έπρεπε να γίνει. Αλλά ο καθένας λειτουργεί με το δικό του σκεπτικό. Προσωπικά δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο. Είναι κάτι που το έχω αφήσει πίσω μου. Γενικά δεν ασχολούμαι με το θέμα. Έχω να ασχοληθώ με τόσα ευχάριστα πράγματα στη ζωή μου που δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου σε αυτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad